Datum Van Creatie: 2 April 2021
Updatedatum: 13 Kunnen 2024
Anonim
Logitech C615 HD Webcam Review and Setup - 1080p Camera for Zoom, Skype, Hangouts, and More

Inhoud

De perfecte balans tussen prestatie en betaalbaarheid

Onze redacteuren onderzoeken, testen en bevelen onafhankelijk de beste producten aan; hier vindt u meer informatie over ons beoordelingsproces. We kunnen commissies ontvangen voor aankopen die zijn gedaan via de door ons gekozen links.

4.5

Logitech C615-webcam

Ontwerp: Flexibel, opvouwbaar ontwerp

De Logitech C615 is een compacte webcam. Het hele apparaat kan worden opgevouwen tot een zeer klein pakket, slechts 2,5 inch breed, 1,25 inch lang en 1,5 inch breed, zodat u het in een zak kunt stoppen. Wanneer je het openmaakt, is het flexibele ontwerp eenvoudig te plaatsen. Uitgevouwen bestaat de webcam uit drie delen: de basis, nek en camera. De basis is het zwaarste deel, wat betekent dat de camera rechtop blijft staan, zelfs als je niet alles perfect in balans houdt. De bovenkant is gemaakt van zacht, rubberachtig plastic en de onderkant heeft een rubberachtige stip die ervoor zorgt dat de basis niet verschuift. De stip komt van de basis om een ​​statiefpaal te onthullen, dus deze camera is compatibel met een standaard statief. Het enige probleem is dat de stip volledig loskomt wanneer de statiefpaal zichtbaar is. Als u snel dingen kwijtraakt, kan dit een probleem zijn.

Het doordachte ontwerp, de beeldkwaliteit en de helderheid van de microfoon rechtvaardigen gemakkelijk het prijskaartje.

Het rubberen oppervlak van de basis zorgde ervoor dat de Logitech C615 niet rondschoof toen we hem op onze HD-tv monteerden, zelfs als we de USB-kabel bewogen. De hals is een dun plastic stuk met een lip om de camera op een lcd-tv of computermonitor te bevestigen. Er zijn ook twee rubberen strips aan de zijkanten om te voorkomen dat het heen en weer schuift wanneer het is gemonteerd.

Het cameragedeelte is gemaakt van zwart plastic met een bijgesneden zilveren plastic cirkel rond de lens. Links van de lens zit een indicatielampje om aan te geven wanneer de camera aan staat en de microfoon zit rechts van de lens. De 360 ​​wartel maakt de Logitech C615 niet alleen gemakkelijk te positioneren, het maakt het ook mogelijk om de cameralens in zichzelf op te vouwen om hem onderweg te beschermen.

Camerakwaliteit: kwaliteitscamera met enkele autofocusproblemen

De camera maakt 1080p video en heeft een 2 MP sensor. We hebben de fotomogelijkheden van de webcam getest door een foto te maken van een verpakking. Kleur was goed vertegenwoordigd, maar de autofocus viel net een beetje uit. De afbeelding was gewoon een beetje wazig en we konden de kleinere woorden helemaal niet lezen. Dit was van dichtbij geen probleem, maar het maakte een groter verschil wanneer mensen ver weg waren.

Opgenomen video was gedetailleerd en de focus was scherp zolang de webcam maar één onderwerp te volgen had.

De autofocus had ook problemen als er een object was tussen de camera en de mensen waarop we het wilden scherpstellen. Het werkte het beste toen we de camera op de achtergrond richtten. Toen een persoon het schot binnenliep, detecteerde de autofocus de persoon en concentreerde zich op hem. Toen er een beetje schittering op de achtergrond van de opname was, blies de C615 die highlights volledig uit, met alleen een helder wit licht. Als je dit gaat gebruiken in een fluorescerend kantoor met stabiel, zelfs licht, is dat geen probleem. Vervelend voor videochat, maar een groot probleem als je het gebruikt voor YouTube of voor het streamen van je gamefeed.

De video is 1080p en ziet er zo uit. Opgenomen video was gedetailleerd en de scherpstelling was scherp zolang de webcam maar één onderwerp te volgen had, hoewel het last heeft van enkele kleine scherptediepte-problemen wanneer meerdere mensen in beeld zijn.

Prestaties: Fatsoenlijke geluidskwaliteit voor een kleine microfoon

We hebben zowel Photobooth als Skype gebruikt om de prestaties van de C615 te testen. Het was heel gemakkelijk om de camera precies te positioneren zoals we hem wilden, hoewel de USB-kabel ons af en toe problemen gaf. We draaiden de camera en dan trok het trekken aan de USB-kabel de hele basis zodat de camera naar dezelfde plek wees waar hij begon.

Toen we Skype gebruikten om te bellen, werkte alles geweldig. Door de HD-camera zag de video er geweldig uit en waren video en geluid synchroon. Van dichtbij was het geluid helder, maar met een dunne, vervormde toon. Vanaf 3 meter afstand hoorden we slechts een kleine hoeveelheid echo in het gesprek. We hebben ook geprobeerd de cameramicrofoon te gebruiken met videogamegeluiden op de achtergrond. De camera ving duidelijk onze stemmen op en bagatelliseerde het achtergrondgeluid, waardoor we ons konden concentreren op wat we wilden horen.

Prijs: goedkope HD-camera

De Logitech C615 kost $ 70 MSRP, maar je kunt hem vinden voor ongeveer de helft van die kosten. Zelfs voor de volledige prijs is het een solide waarde. Het doordachte ontwerp, de beeldkwaliteit en de helderheid van de microfoon rechtvaardigen gemakkelijk het prijskaartje.

Concurrentie: doet het goed tegen de concurrentie

Docooler USB 2.0 12 Megapixel: De Docooler USB 2.0 12 Megapixel is een van de goedkoopste camera's op de markt en kost tussen de $ 8 en $ 15. Maar er is een reden waarom het zo goedkoop verkoopt; het is een nachtmerrie om te gebruiken, de geluidskwaliteit is martelend en de camera benadert de geadverteerde 12 MP niet. Ondanks dat hij bijna $ 60 duurder is, is de C615 hier de voor de hand liggende winnaar.

Genius 120-graden webcam: De Genius 120-graden webcam is een Full HD-model met een groothoeklens. Hoewel het werkelijke gezichtsveld ver verwijderd is van de geadverteerde 120 graden (in werkelijkheid is het dichter bij 90), legt het nog steeds een veel bredere opname vast dan de Logitech C615, waardoor het een duidelijk voordeel heeft voor conferentiegesprekken met grote groepen mensen . Met een adviesprijs van $ 60 is de Genius ook iets goedkoper. De Logitech C615 heeft echter een betere, flexibelere basis dan de Genius-webcam, dus hij is gemakkelijker te positioneren.

Eindoordeel

Zorgt voor een balans tussen betaalbaarheid en prestaties.

De Logitech C615-webcam biedt de perfecte balans tussen prestaties en betaalbaarheid. Het hoogwaardige ontwerp, de high-definition video en het hoogwaardige geluid maken dit een uitstekende webcam voor de meeste taken tegen een geweldige prijs.

Specificaties

• Productnaam C615 draagbare HD-webcam
  • Productmerk Logitech
  • UPC 0097855074805
  • Prijs $ 70,00
  • Gewicht 3,5 oz.
  • Productafmetingen 3,75 x 2,5 x 1,25 inch
  • Kleur Blacj
  • Aansluitingen USB 2.0 A-kabel 37,5 inch lang
  • Focus Autofocus
  • Gezichtsveld 78 graden
  • Resolutie 1080p; 720p
  • Framesnelheid 30 fps
  • Garantie 2 jaar beperkte garantie
  • Wat is inbegrepen Logitech C615-webcam, installatiehandleiding, conformiteitsdocumentatie

Populaire Artikels

Aanbevolen

Hoe u uw Facebook-zoekgeschiedenis kunt wissen
Internet

Blijkbaar heeft iedereen een Facebook-account, maar dat betekent niet dat we allemaal tevreden zijn om onze Facebook-zoekgechiedeni open te laten voor iedereen. Al u zich zorgen maakt over de hoeveel...
Wat is antivirus?
Internet

Wat is antivirus?